Tracking

Optimaliseer jouw resultaten met slimme tracking en data-driven inzichten

Wat is Tracking?

Tracking is het proces van het volgen en verzamelen van gegevens over de activiteiten en interacties van bezoekers op een website. Het biedt inzicht in waar bezoekers vandaan komen, welke pagina’s ze bezoeken en hoe ze zich gedragen. Deze informatie is van onschatbare waarde voor het begrijpen en verbeteren van de prestaties van een website en online marketingcampagnes.

zoekmachine-marketing

Vragen over tracking?

Neem contact op met onze tracking specialist Lester!

Waarom Tracking essentieel is voor jouw online succes

Wanneer het aankomt op effectieve marketing, draait alles om resultaten en inzicht. Door vanaf het begin optimale tracking in te stellen voor onze klanten, kunnen we een duidelijk overzicht van de resultaten van onze marketinginspanningen bieden. Dit stelt ons in staat om data-gedreven te werken en om de prestaties van advertentieplatforms te optimaliseren door de algoritmes vanaf het begin te voeden met juiste en complete data. Wat resulteert in beter presterende advertentie campagnes.

performance-marketing

Google Analytics (GA4)

Met GA4 duiken we diep in jouw data om belangrijke inzichten te onthullen. GA4 is de verzamelplaats waar alle data binnenkomt. Hierdoor kunnen we begrijpen hoe jouw bezoekers zich gedragen, welke pagina’s de meeste aandacht krijgen en waar conversies plaatsvinden.

Lees meer over GA4 > 

Google Looker Studio

Al onze klanten krijgen een op maat gemaakt Looker Studio dashboard. Hierin visualiseren we makkelijk de data van je website en advertentieplatformen. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurd. 

Lees meer over Google Looker Studio >

Google update

Server Side Tracking

Met Server Side Tracking meet je optimaal zonder last te hebben van tracking blockades door adblockers en browsers. Dit zorgt voor meer betrouwbaardere data en dus betere resultaten.

Lees meer over Server Side Tracking > 

Call tracking

Bij veel bedrijven vinden er conversies plaats via de telefoon, om dit inzichtelijk te maken en om te kunnen sturen op deze conversies maken we gebruik van Call Tracking. 

Lees meer over Call Tracking >  

zoekmachine-marketing-header

Wil jij ook online groeien?