VAN DEN HEUVEL VERLICHTING: ORGANISCH BEREIK VERGROTEN

Hoe zorg je voor een groter organisch bereik, hoe breng je nieuwe categorieën aan de markt en hoe kom je in de felbegeerde top 10 van Google? Zomaar wat vragen die wij vaak horen. 

Voor Van den Heuvel was het tijd om hier dieper op in te gaan.

Van den Heuvel Verlichting richt zich naast het hebben van prachtige winkels al enige tijd op de online markt, en dat loont! Enerzijds stimuleren wij de online verkoop en anderzijds maken we een winkelbezoek aantrekkelijker door te scoren op zoekwoorden als lampenwinkel.

van den heuvel verlichting SEO case

Wat hebben wij samen bereikt?

Om het juiste pad in te slaan is communicatie met de klant onmisbaar. We stellen een pakket zoekwoorden samen die voor de klant belangrijk is. Vervolgens kijken we samen naar de zoekvolumes, concurrentie en kansen. 

  • +19
    Zoekwoorden in de top 10
  • +13000000
    Weergaven in 6 maanden

NAADLOZE SAMENWERKING VOOR DE BESTE CONTENT

Google wordt steeds slimmer, menselijker en is steeds meer op zoek naar het beste antwoord op de vraag van de bezoeker. Wij hebben kennis van Google, SEO en website techniek, en de medewerkers van Van den Heuvel Verlichting beschikken over de onmisbare kennis en expertise van het product. Zo kom je samen tot het meest waardevolle resultaat. Productkennis vanuit het bedrijf, gemixt met onze marketingkennis. 

In samenwerking met de product experts hebben we onlangs nieuwe categorieën toegevoegd voor interieurstijlen zoals landelijk, industrieel en Scandinavisch. Deze ingreep heeft in korte periode al ruim 30.000 nieuwe vertoningen in Google opgeleverd. 

Off-page optimalisatie

Een harmonieuze samenhang van van on-page en off-page optimalisatie is onmisbaar. Wij zetten op grote schaal linkbuilding in om te werken aan de domein en page- autoriteit. Samen met het creëren van waardevolle content is dit voor een groot deel de sleutel geweest voor het behalen van de resultaten. Door met honderden publishers over de hele wereld samen te werken stellen wij elke maand een pakket aan publicaties samen die bijdragen aan het behalen van die felbegeerde top 10 binnen Google. Met zoekwoorden als vloerlamp (27,1K maandelijkse zoekopdrachten), spots (12,1K maandelijkse zoekopdrachten) en lampenwinkel (8,1K maandelijkse zoekopdrachten) hebben we dit al voor elkaar gekregen.  

 

Tools en analyses 

De website van Van den Heuvel Verlichting koppelden wij aan diverse tools. Naast dat wij analyses maken aan de hand van de bekende Google tools zoals Google Analytics en Google Search Console, werken wij ook met diverse andere SEO tools. Deze tools voorzien ons van specifieke en uitgebreide data waarmee we tot in detail de website kunnen optimaliseren. We monitoren vrijwel dagelijks alle voortgangen zodat we accuraat bij kunnen sturen waar nodig. Met al deze data kunnen we moeiteloos inspelen op de nieuwste trends en ontwikkelingen in de markt. 

Wil jij ook online groeien?