Roosters: Elke franchisenemer wordt een succes

De heerlijk geur van gebraden kip bij jou in de buurt. Het franchiseconcept Roosters is flink aan het groeien en het zal dan ook niet lang meer duren voordat jij de heerlijke geur van gebraden kip ruikt in het winkelcentrum bij jou in de buurt. Maar hoe zorg je er nu voor dat elke nieuwe locatie een succes wordt. Hiervoor hebben wij een strategie bedacht, waardoor we voor elke nieuwe locatie veel bestellingen en meer winkelbezoeken generen. 

PERFORMANCE EN BRANDING

Reward ondersteunt Rooster’s op verschillende vlakken. Naast het sturen op bestellingen van kippannen via de website, zorgen wij er ook voor dat mensen de winkels van Rooster’s bezoeken. Wij doen er alles aan dat Rooster’s gevonden wordt en dat mensen kennis maken met de ambachtelijke kipproducten. Er wordt dus ondersteund op zowel het performance vlak als het branding aspect. De uitdaging is er om een dusdanige unieke strategie toe te passen, die voor elke nieuwe locatie kan werken. Zo kan het merk Rooster’s uitbreiden, kunnen er meer winkels bij komen en kan er sneller een franchisenemer worden gevonden voor dit heerlijke concept. 

NIEUWE TECHNIEKEN

Voor Rooster’s hebben wij gebruik gemaakt van nieuwe technieken binnen Google Ads namelijk het sturen op winkelbezoeken met behulp van Pmax campagnes. Daarbij promoten we elke week via social media verschillende acties om zo meer mensen in de winkel te krijgen. Door middel van het juist instellen van conversies en tracking kunnen wij zien welke klanten het meest interessant zijn voor een Rooster’s. 

Met deze juiste mix weten we van elke locatie een succes te maken en te zorgen voor meer omzet!

 

Wil jij ook online groeien?