social-advertising-header

Instagram Advertising

Instagram Advertising, een krachtig hulpmiddel om je merk te promoten.
Instagram Advertising

Adverteren op Instagram

Net als Facebook Advertising is ook Instagram Advertising een krachtig hulpmiddel om je merk te promoten en je doelgroep te bereiken. Met meer dan 1 miljard actieve gebruikers per maand biedt het platform een enorm potentieel voor merkadvertenties en productpromoties.

Instagram Ads kunnen worden gepresenteerd als afbeeldingen, video’s of carrouseladvertenties. En hier kun je je ook richten op specifieke doelgroepen op basis van leeftijd, locatie, interesses en demografische gegevens.

Verschillende advertentie-indelingen

Je hebt de keuze uit verschillende advertentie-indelingen, zoals ‘Story Ads’, ‘Photo Ads’, ‘Video Ads’ en ‘Carousel Ads’. Wij ontwerpen jouw creatieve uiting, tonen deze vervolgens aan een specifieke doelgroep die past bij jou bedrijf en Instagram werkt samen met jouw website en bereikt doelgroepen door middel van specifieke targetting. 

Samen zorgen we voor meer leads, afspraken, verkopen, kliks, likes, zichtbaarheid en bekendheid! Door Instagram Ads te gebruiken, kun je jouw naamsbekendheid vergroten, leads genereren en je verkoop verhogen.

Vragen over Instagram Advertising?

Neem contact op met onze Social Advertising specialist Laura!

Wanneer gebruik je Instagram Ads?

Wanneer is het verstandig om Instagram Ads te gebruiken? Geen gekke vraag aangezien de meeste mensen er van overtuigd zijn dat het een platform is voor jongeren. Dit is echter niet zo, Instagram heeft een redelijke brede leeftijdscategorie. De meeste gebruikers hebben een leeftijd tussen de 15 en 40 jaar oud. Daarnaast blijkt uit onderzoek van META dat 83% van de ondervraagde mensen Instagram gebruiken om nieuwe producten of diensten te ontdekken. Net als andere advertentiekanalen kan je met Instagram Ads adverteren op leeftijd, locatie, gedrag, interesses en meer. Het is dus zeker een interessant platform voor jouw advertenties!

google ads uitbesteden

Voordelen van adverteren op Instagram

Adverteren op Instagram is fijn voor de portemonnee. Adverteren op dit platform is over het algemeen niet heel duur. Op Instagram kan je net als op Facebook heel gericht adverteren op een specifieke doelgroep. De connectie met Facebook zorgt er dan ook voor dat er veel gebruikersgegevens beschikbaar zijn. Dit is weer handig voor de uitgebreide targetingopties. Gebruikers van Instagram hebben over het algemeen sneller de neiging om te interacteren met je advertentie. De gebruikers op dit platform zijn namelijk visueel ingesteld, hierdoor kan je met goede visuals zorgen voor een hogere interactie op je advertentie.

Haal meer leads uit je Instagram campagnes

Wil jij graag meer leads halen uit je Instagram campagnes? Bij Reward weten we als geen andere hoe dit moet! Wij maken een krachtige advertentiestrategie voor jouw bedrijf en zorgen daarbij ook voor de perfecte uitvoering van deze strategie. Zonder de juiste strategie gooi je als bedrijf of organisatie veel geld weg met adverteren op Instagram. Onze specialisten helpen je graag met het opzetten van een converterende campagne!

Social advertising

Adverteren op Instagram?

Meer informatie over adverteren op Instagram? Wij nemen de mogelijkheden graag met je door.

    Wil jij ook online groeien?